Top marketing idee in Innsbruck

Van links naar rechts: algemeen directeur Georg Spazier, loco-burgemeester Sonja Pitscheider , burgemeester Christine Oppitz – Plorer, op de achtergrond de mascotte Yosi.

© Innsbruck Marketing

stoplicht innsbruck

Top marketing idee in Innsbruck

Soms slaan marketing bedrijven de plank compleet mis, maar er zijn campagnes die zo geniaal zijn dat ze gewoon zichzelf verkopen. Zo heeft Innsbruck Marketing een geweldige manier gevonden om de aftrap van de Internationale kinderspelen 2016 in Innsbruck in de spotlights te zetten.

Verschillende verkeerslichten zijn uitgevoerd met een aangepaste Ampelmännchen (verkeerslichtmannetje), dit geheel in de sfeer van de spelen.

Op bepaalde plekken zijn de verkeerslichtmannetjes veranderd in een skiër, snowboarder, een wandelaar of een skater, deze zijn te vinden bij de kliniek, de universiteit, het centraalstation en bij het winkelcentrum Sillpark. In de stad zijn 36 stoplichten omgebouwd, de kosten van de ombouw bedragen  ?1400,- . De spelen zullen van 12 tot en met 15 januari 2016 plaatsvinden.

Meer info omtrent de kinderspelen zie de officiele site.

Bron: tt.com

728x90-Bizztravel

Zoek en boek je wintersport

Dit vind je ook FANtastisch...